Don't count the days. Make the days count.

Mina dagar består av pendling och en himla massa tid på tåg, föreläsningar, plugg, jobb, träning. På helgerna jobbar jag och spenderar tid med min fina pojkvän. För någon helg sen hade jag ett helt gäng med folk hos mig då vi föra här och sen drog vi ut, grymt kul! Utöver detta känner jag att jag börjar känna mig som en riktig student, matlåda every day och håller igen med pengarna. Man inser verkligen att man är student när man står i microvågskön med alla andra studenter för att varma maten, haha roliga stunder det. Det är tufft att kombinera heltidsstudier, långa resor med två jobb och allt annat som tillkommer. MEN jag har fått för mig att jag fixar detta, utan tvekan. Jag läser det jag brinner för och lär mig sjukligt mycket hela tiden och är påväg mot en framtid som innebär ett drömjobb för mig. Jag vet vad jag vill och jag vet att jag kan, så nu jäklar fortsätter jag ta mig upp till toppen! Det är alltså vad som händer i mitt liv, det ser ganska likartigt ut varje vecka faktiskt. Nu ska jag sova då jag ska spendera morgondagen med min alltid bästa vän linapina, vi ska plugga tillsammans även fast vi pluggar inom väldigt olika inriktningar. Ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0