busy woman

Men hallå! Bloggen lilla har hamnat en aning efter och inte varit prio ett faktiskt. En hel del jobb, som jag för övrigt är väldigt glad för att jag har, två heeelt underbara arbetsplatser, wow! Skolan rullar på och jag kämpar på, mycket mycket plugg och jag sitter med huvudet nere i böckerna en större del av tiden. Dock har jag för första gången på hur länge som helst (känns det som) en pluggfri helg!! Tenta inlämingen var igårkväll, så done med det. På tisdag börjar vi läsa två helt nya kurser och lämnar "idrott och fysiologi" samt "idrott i förändring" bakom oss. Nu ska vi bege oss in i idrottens historia samt ledarskap och organisation inom idrott, hur intressant?! Träningen går för övrigt bra, 5 pass denna veckan är avklarade plus jobb på klubben och på hotellet i frukosten, 7 timmar igår, men såså kul! Nä, det händer väl inte så mycket mer, tror jag? Det är väl tillräckligt. Lycklig är jag iallafall och det är huvudsaken. NU väntar jag spänt på att få reda på hur det gick på salstenamen förra veckan, håller tummarna!
puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0